Dlaczego warto skusić się na personalizowany drobiazg?
Personalizacja to inaczej dopasowanie charakteru danego przedmiotu do preferencji czy potrzeb osób, które mają zostać jego użytkownikami. Najprostszym przykładem są kubki z nadrukiem – coś, czego używa każdy z nas na co dzień, i do czego zazwyczaj się przywiązujemy. Może to być również klasyczny T-shirt czy bluza z odpowiednią grafiką, ale też wiele innych gadżetów. Na takich przedmiotach mogą się znaleźć zabawne obrazki, ale też napisy, które będą charakteryzowały właściciela – ale nie wyśmiewały go. Wbrew pozorom zamówienie ich nie jest wcale drogie – w T-Druk można zrealizować nawet niewielkie nakłady, a nawet zlecić zaprojektowanie grafiki specjaliście na podstawie własnych pomysłów.
Dlaczego akurat kubek z nadrukiem?
To przedmiot codziennego użytku, który większość z nas lubi sobie „zarezerwować”, aby codziennie pić z niego ulubioną kawę. Dobrej jakości nadruk na ceramice będzie pięknie się prezentował przez długie lata. Własna identyfikacja na kubku przypisze go do konkretnego właściciela, co może być szczególnie praktyczne, jeśli chcesz mieć to naczynie w pracy. Taki prezent jest praktyczny, ale również niedrogi, może mieć humorystyczny charakter, a co ważne – jest uniwersalny. Można go wręczyć każdemu – zarówno babci, jak i współpracownikowi czy szefowi, ponieważ należy do tak zwanych „bezpiecznych podarunków”.
Jakie jeszcze przedmioty można personalizować?
Choć kubki z nadrukiem należą do najpopularniejszych gadżetów reklamowych, to nie są jedynymi prezentami, które chętnie wręczamy swoim bliskim. Są jeszcze torby na zakupy, T-shirty, kurtki, poduszki i wiele innych drobiazgów, które można wykorzystywać w praktyce, a przy tym utożsamiać się z nimi. Napis na gadżecie może podkreślać najlepsze cechy danej osoby, nieco żartobliwie obchodzić się z jej wadami, a grafika – jak najlepiej ją opisywać.
Dlaczego personalizacja to strzał w dziesiątkę?
Kupując bliskiej osobie gadżet personalizowany, na przykład kubek z nadrukiem, nie możesz zbyt sztampowo podejść do tematu, używając klasycznych sformułowań, takich jak „najlepsza mama na świecie”. Warto przemycić do napisu coś, co wyróżnia kogoś spośród innych, na przykład: „Uwaga! Pożeracz pierogów z kapustą!”. Dzięki takim prezentom pokazujemy bliskim, że wsłuchujemy się w ich potrzeby, znamy ich cechy i akceptujemy je. Poza tym – że poświęciliśmy swój czas i uwagę, aby zaprojektować taki drobiazg i zamówić go co niewątpliwie jest bardziej wymagające, niż kupno gotowego kubka z nadrukiem ze sklepu. Pamiętaj jednak, aby wybrać coś, co się może spodobać osobie obdarowanej, a nie obdarowującemu – nawet jeśli jest to sprzeczne z jego własnym gustem!